develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



بنیامین بهادری بعدها دو آلبوم جدی و رسمی را منتشر کرد که هرکدام در شمارگان چند صد هزارتایی به فروش رفت. بنیامین بهادری که اغلب مردم او را با نام کوچکش می‌شناسند، یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان است که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های موسیقی پاپ شده است. 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب: کنسرت , رایگان , آلبوم , جدید , بنیامین , بهادری, توسط بهزاد

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:مهدی ، سلطانی ، بازیگر ، اردلان ، مادرانه, توسط بهزاد

حضرت علي (عليه السلام) شخصيتي بزرگ و بي بديل است که در طول تاريخ همواره مورد مدح و ستايش بزرگان قرار گرفته و حتي  کساني که به امامت علي (عليه السلام) باور ندارند نيز ، او را در نوع خود يگانه و بي نظير مي دانند.

مطلبي که پيش رو داريد نمونه‌اي است از گفتار انديشمندان غير مسلمان درباره علي (عليه السلام) ... :

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:حضرت علی ، اندیشمند ، غیرملسمان ، خارجی, توسط بهزاد

دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)

امام علی (ع) ملقب به امیرالمؤمنین در بین مسلمانان می باشد ایشان زاده ۱۳ رجب ۲۴ پیش از هجرت مصادف با ۱۷ مهر ۲۲ سال پیش از مبدا خورشیدی و درگذشته ۲۱ رمضان ۴۰ هجری قمری برابر ۸ بهمن ۳۹ خورشیدی است.
حضرت علی (ع) در دوران خلافت سه خلیفهٔ اول در جنگ‌ها شرکت نمی‌کرد و جز در انتخاب خلیفهٔ سوم فعالیت سیاسی نداشت. البته هر گاه خلفای سه گانه می‌خواستند، در امور دینی، قضایی و سیاسی به آنها مشورت می‌داد.

 دانلود - 2.07 مگابایت 

رمز فایل www.p30download.com

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود کتاب , کتاب قضاوت های حضرت علی (ع) , قضاوت های امام علی , رایگان, توسط بهزاد
شهيد مهدي باكري به سال ‌١٣٣٣ هجري شمسي در شهرستان مياندوآب در يك خانواده مذهبي و با ايمان متولد شد. در دوران كودكي، مادرش را كه بانويي باايمان بود از دست داد. تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در اروميه به پايان رسانيد و در دوره دبيرستان همزمان با شهادت برادرش علي باكري به دست دژخيمان ساواك وارد جريانات سياسي شد.
 
باكري بعد از پيروزي انقلاب و به دنبال تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عضويت اين نهاد در آمد و در سازماندهي و استحكام سپاه اروميه نقش فعالي را ايفا كرد. پس از آن بنا به ضرورت، دادستان دادگاه انقلاب اروميه شد. همزمان با خدمت در سپاه، به مدت ‌٩ ماه با عنوان شهردار اروميه نيز خدمات ارزنده‌اي را از خود به يادگار گذاشت....
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 7 تير 1392برچسب:شهید مهدی باکری, زندگی نامه ,زندگی نامه شهید مهدی باکری, توسط بهزاد

 

مظهر خالقی خواننده مشهور کرد ایران متولد ۱۳۱۸ سنندج است.ازنوجوانی به یادگیری موسیقی سنتی کردی ایران پرداخت.او دانش آموخته فیزیک دانشگاه تهران است.قبل از ورودش به سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران دبیر دبیرستان های تهران بود.از او بیش از ۲۵۰  آوازفولکلوریک ثبت وضبط شده است.

قبل از مهاجرتش به انگلستان در کردستان عراق در پست های مدیریتی فراوانی از جمله مدیر کل تلویزیون سنندج وکرمانشاه فعالیت کرد.وی در کنار سید علی اصغر کردستانی و حسن زیرک  از برجسته ترین وشناخته ترین خوانندگان موسیقی کردی به شمار می آید.

ترانه های ناب وی "په پوله ی آزاد" ـ"آسوی کورد" ـ "بیرت ده که م" ـ و"ئه گه ره مه وه" میباشند.او هم اکنون مدیر ئینستوتی که له پوری کورد در سلیمانیه کردستان عراق میباشد.این مرکز در زمینه هنر وادبیات وفولکلورکردفعالیت میکند.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 تير 1392برچسب:مظهر خالقی, توسط 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا